25 Ocak 2009 Pazar

Potluck... Dolmalar Kimden?

Mutlaka yapmamız gereken aktivite: Biz BUMAlar ve öğrenci kardeşlerimizi diğerleriyle biraraya getirecek bir potluck yemek. Biz bunu ben öğrenciyken yapardık.



Peki ne yapacagız: Tum BUMAlar sectikleri bir çeşit yiyecekten birkac kisiye yetecek kadar getirecek, herşey ortaya koyulacak ve afiyetle,güzel sohbetler eşliğinde yenecek. Burada amaç ekonomiyi pompalamak yerine birlikte, bütçeye uygun hoş anlar geçirmek olacak.Tek şartım birden fazla kişinin zeytinyaglı dolma getirmesi.



Evet, böyle bir yemeğe ne dersiniz? Yer ve zaman için önerilerinizi bekliyorum.

Ozlem Georges

4 yorum:

  1. Fulya'nın iyi dolma yapacağına yönelik en ufak bir şüphem yok :) Ben Aslı Börek'ten su böreği getireceğim... Mekan olarak Güney Kampüs'e yakın bir yerler olursa süper olur...

    Ozan

    YanıtlaSil
  2. BUMED 'de bir oda ayarlayabilirsek güzel olur.Hava iyi olursa havuz etrafına da cıkabiliriz. Ben dolma getiriyorum...
    Özlem Georges

    YanıtlaSil
  3. Harika fikir. benden havuclu kek ve bir de Brownie. Bir akşam Bumed Cafe'de yapabiliriz PotLuck' imizi. Heyecanla beklorum. Oya

    YanıtlaSil
  4. Bensiz yapmadınız değil mi??
    Çok kıskanırım! :)
    Bence süper bir fikirmiş, gelenekselleştirebiliriz bile....
    Aslı Akman

    YanıtlaSil